1.یک عدد دانشجو هستم وسط امتحانات ،که نه تنها در طول ترم بلکه تو فرجه هاشم درس نخونده2.طبق آخرین سِرچی که درمورد بیوگرافی اینجانب در سپی پدیا(ورژن خودم ساز ویکی پدیا) نمودم به این نتیجه رسیدم که یک از دست دهنده ی بالقوه هستم به اینصورت که چیزای دوست داشتنیمو حتی اگه خیلی قدرشونو بدونم، بیست و چهارس سلام :)...
ما را در سایت سلام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 7:21